Dellos Camientos d'un Suañador

domingo, marzo 06, 2005

Homenax a Nicola Calipari

De magar que toi cola sensación de tar espertandome d'una cosa qu'emplica tar finando con una dómina de la mio vida (nel fondu ye una caxigalina) ... peru bono, creyo que güei ye más importante facer un homenax a la figura d'esti axente italianu del SISMI, que morrió'l díi 4 d'esti mes pola defensa de la verdá ya de la llibertá.



Nun mundiu que paez que lo importante tá fuera de cualesquier idegal, un home entrega la so vida, les sos maxinaciones, la so familia ... en definitiva too, pola vida de la periodista Giuliana Sgrena. Los más increyible de toa esta hestoria ye quien tien la farda ... comu siempres ... nun m'estraña: los americanos. Ai ... Xurde, Xurde ... TÚ si que vas finar comín!

Munches gracies

Nicola Calipari,

dencanse en paz!



Tradución al castellán:
Aunque estoy con la sensación de estar despertandome de una cosa que implica estar acabando con una época de mi vida (en el fondo es una nimiedad) ... pero bueno, creo que hoy es más importante hacer un homenaje a la figura de este agente italiano del SISMI, que murió el día 4 de este mes por la defensa de la verdad y de la libertad.

En un mundo que parece que lo importante está fuera de cualquier ideal, un hombre entrega su vida, sus ilusiones, su familia ... en definitiva todo, por la vida de la periodista Giuliana Sgrena. Los más increíble de toda esta historia es quien tiene la responsabilidad... como siempre ... no me extraña: los americanos. Ay ... Jorge, Jorge ... TÚ si que vas a acabar conmigo!

Muchas gracias

Nicola Calipari,

dencanse en paz!