Dellos Camientos d'un Suañador

martes, marzo 08, 2005

Díi de la Muyer Trabayaora

Dame noxu tener que cellebrar esti díi tando nel sieglu ventiún ... peru la rialidá tá perlloñe de dexalu de cellebrar. Y digo esto porque si hai ún pa les muyeres, habríalu tamién de los homes (y eso nun ye'l ún de mayu ... por si quiciavix hai dalgún llistu), lo que reflexa que tamos nuna sociedá machista dafechu.



Eso ... dempués de tener qu'aguantanos toles pih.aes qu'a los homes se mos pasen pela tiesta ... pos encaméntovos dos coses: una ye'l conseyu que da'l mio collaciu d'idegües Mike nel so llibru Stupid White Men o qu'agüeyéis la película Abaxu l'amor ... a ver si con medides de presión, facemos camudar l'allugamientu d'anguañu ... y quiciabes seya verdá dalgún díi l'artículu ún de la Costitución del estáu español ... yo si creyo na igualdá, ¿ya tú?

Ei peixe! ... eu falo tamén en galego i jo parlo tamén en català :)

h.a h.a h.a h.a h.a h.a

Noticia d'última hora: Eminen come back y tamién les semeyes ;)

Tradución al castellán:
Me da asco tener que celebrar este día estando en el siglo veintiuno ... pero la realidad está muy lejos de dejarlo de celebrar. Y digo esto porque si hay uno de la Muyer Trajadora, lo habría también de los hombres (y eso no es el uno de mayo ... por si acaso hay algún listo), lo que refleja que estamos en una sociedad completamente machista.

Eso ... después de tener que aguantarnos todas las pijadas que a los hombres se nos pasan por la cabeza ... pues os recomiendo dos cosas: una es el consejo que da mi compañero de ideas Mike en su libro Stupid White Men o que veáis la película Abajo el amor ... a ver si con medidas de presión, hacemos cambiar la situación de hoy en día ... y quizá sea verdad algún día el artículo uno de la Constitución del estado español ... yo si creo en la igualdad, ¿y tú?

Ei peixe! ... eu falo tamén en galego i jo parlo tamén en català :)

ja ja ja ja ja ja

Noticia de última hora: Eminen come back y también las fotos ;)

2 Comments:

  • Beni por mucho que me digas me cuesta creer que Abajo el Amor es una "Gran peli", aunque al final vas a convencerme para verla...

    Pexe

    P.D: Fooootoss,Fooootosss,Foootoss!!

    By Anonymous Anónimo, at 10:40 a. m.  

  • Por cierto ya se ve que te gustó "Stupid White Men" porque todavia no me lo devolviste eh? :-p

    By Anonymous Anónimo, at 10:47 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home