Dellos Camientos d'un Suañador

miércoles, marzo 09, 2005

L'Arcordanza d'Alba II

Énte les demandes del mio siguidor númberu ún (quiciás seya l'únicu); ye dicir, el mio pexe ;) ... vamos atendeles (avísovos que güei foi un díi perxenxu ... enllenu conceyos ... y de trabayu, peru bono ...). Tamién voi davos una riestra de noticies: asoleyaré dellos retayos del mio diariu batalla n'Alba (h.e h.e h.e ...), Llaurenz! ... qu'esti fin de selmana vien Ramón (voi cunta-y que'l díi 19 d'esti mes ye Industriales ... ups ... la Politeúnica ... h.a h.a h.a ... yá pue tremar Xixón, l'augua de los floreros ya les gogoteres ... h.e h.e ... l'añu pasáu yá lu fizo ;) ), Rota tará'l cayer ... asina qu'unviame semeyes ... pleeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee!

Qué sí! ... que dexo de ser un cafiante, qu'agora van les semeyes ... pos estes foron el primer díi en Glasgow ... ya tuvimos que facer unes xestiones nel bancu ... o daqué :) (Agora doime cunta qu'hai que facer un homenax un díi a la Guinness ya que Sant Patrick's Day ye'l 17 d'esti mes ... h.ur ... va tremar Xixón enantes, paezme ... magar el díi siguiente teo que trabayar)



Equí tamos toos nuna plaza que taba'l llau'l bancu que nun m'alcuerdo del nome ... qué pexe!



Ehí va una qu'amosa perfeutamente'l remate d'esi díi ... au tamos el mio pexe ya yo na cama perarreventaos ... ye que nun aparamos un res ... de folixa too'l tiempu ... YU H.U! a ver si esti añu entamamos de nueu daqué ya alítase más xente.



Rebe ... nun pasó ná nesa nuechi ;) ... de xuru! ... bono xente que güei toi comu na semeya ... amañá muncho más!


Tradución al castellán:
Ante las demandas de mi seguidor número uno (quizá sea el único) ; es decir, mi pez ;) ... las vamos a atender (os aviso que hoy fue un día muy duro ... lleno de reuniones ... y de trabajo, pero bueno ...). También os voy a dar una serie de noticias: publicaré algunos fragmentos de mi diario de batalla en Alba (je je je ...), Laurenz! ... que este fin de semana viene Ramón (le voy a contar que el día 19 de este mes es Industriales ... ups ... la Politécnica ... ja ja ja ... ya puede temblar Gijón, el agua de los floreros y las gogoteras ... je je ... el año pasado ya lo hizo ;) ), Rota estará al caer ... así que enviarme fotos ... pleeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee!

Qué sí! ... que dejo de ser un pesado, que ahora van las fotos ... pues estas fueron el primer día en Glasgow ... y tuvimos que hacer unas gestiones en el banco ... o algo :) (Ahora me doy cuenta que hay que hacer un homenaje un día a la Guinness y que Sant Patrick's Day es el 17 de este mes ... jur ... va a temblar Gijón antes, me parece ... aunque el día siguiente tengo que trabajar)

Aquí estamos todos en una plaza que estaba al lado del banco que no me acuerdo del nombre ... qué pez!

Ahí va una que muestra perfectamente el fin de ese día ... donde estamos mi pez y yo en la cama cansadísimos ... es que no paramos nada ... de fiesta todo el tiempo ... YU JU! a ver si este año organizamos de nuevo algo y se anima más gente.

Rebe ... nun pasó nada en esa noche ;) ... te lo prometo! ... bueno gente que hoy estoy como en la foto ... mañana mucho más!

1 Comments:

  • Jo Beni como mola, gracias por facerme casu y poner fotos, que recuerdos!!Ah,y menos mal que explicaste que no hicimos nada en la cama porque con esa pinta de cansados parece que tuvimos una "wild night" ;-)

    By Anonymous Anónimo, at 10:08 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home