Dellos Camientos d'un Suañador

sábado, marzo 12, 2005

Ente Copes

Ayeri pela nuechi agüeyé una película (Rube ... el nome n'inglés ye Sideways ... h.oder!, vaya tradución! yá yá sé que ye pol marketing y too eso, peru ye que ...) que fizo alcordame la espírica que caltienen dos persones qu'asemeyen ser perestremaes peru que nel fondu comparten munches coses ... amás comu los personaxes de la película, tamién siempres tán Ente Copes (o meyor Ente Guinness ... umm ... Rube yá teo una idega pa que trabayes n'ella h.a h.a h.a h.a)



Darréu voi solventiar el misteriu de quién son eses dos persones:



Que naide cuide que somos esautamente netos a los personaxes d'esa película ... peru ... h.e h.e ... Lloren cuandu l'agüeyes tú, sabes que toi cuntando. Quiciás ... nun entamu nun mos conocíamos abondo (comu suel pasar en toa espírica) ... peru dempués de munchos años ... de munchos itres ... de xubies ya de baxaes ... d'esos branos que tabamos tú y yo ;) ... d'influyir l'ún nel otru ... bono pos ... que teo ganes de tar contigo bien ceo ente lo que seya ... otra vegá! :)

De fechu ... si güei escribo n'asturianu (o polo menos ... inténtolo!) ye gracies a Lloren ... que fuisti'l primer en lleelu y dende'l so aniciu.

Pa finar, voi dicir la fras qu'odiamos oyir sobro nós:

Yes un chollu!

Anque nesti casu seya verdá.


Tradución al castellán:
Ayer por la noche ví una película (Rube ... el nombre en inglés es Sideways ...joder!, vaya traducción! ya ya sé que es por el marketing y todo eso, pero es que ...) que me hizo recordar la relación que mantienen dos personas que aparentan ser muy diferentes pero que en el fondo comparten muchas cosas ... además como los personajes de la película, también siempre están Entre Copas (o mejor Entre Guinness ... umm ... Rube ya tengo una idea para que trabajes en ella ja ja ja ja)

Seguidamente voy a resolver el misterio de quién son esas dos personas:

Que nadie piense que somos exactamente iguales a los personajes de esa película ... pero ... je je ... Loren cuando la veas tú, sabes a me estoy refiriendo. Quizá ... al principio no nos conocíamos lo suficiente (como suele pasar en toda relación) ... pero después de muchos años ... de muchos momentos ... de subidas y de bajadas ... de esos veranos que estabamos tú y yo ;) ... de influir el uno en el otro ... bueno pues ... que tengo ganas de estar contigo pronto entre lo que sea ... otra vez! :)

De hecho ... si hoy escribo en asturiano (o por lo menos ... lo intento!) es gracias a Loren ... que fuiste el primero en leerlo y desde su inicio.

Pa acabar, voy a decir la frase que odiamos oir sobre nosotros:

Yes un chollu!
(sin traducción para ser más cercanos a la realidad)
Aunque en este caso sea verdad.

3 Comments:

  • Ja Ja Ja!!! Bueno,bueno...cosas de la vida...o serendipia? Pues no sé qué será, Beni, pero justo el sábado, cuando tú escribiste este artículo, yo fui al cine a ver "Entre copas"...con Rebeca. Que sepas que Rebeca es una lectora de tu página "por lo bajini", porque no te escribe nada, pero le digo yo que te lea, así que ten cuidado con lo de las similitudes con la peli y no me metas en ningún lío eh pene? Que sé yo que tú apuestas por nosotros...
    Con lo que estoy de acuerdo es que tenemos mucho en común a pesar de lo que pueda parecer, la foto que pusiste en el artículo de nosotros es muy buena, es bastante "descriptiva" ;-D
    Un gran abrazo y nos vemos ya este finde para estar entre copas, entre risas, entre amigos, entre...

    By Anonymous Anónimo, at 8:34 a. m.  

  • Por cierto, cada vez que leo lo de "Yes un chollu", no sé porqué se me mueve la cabeza como para dar un tarrazo a alguien...el ordenador ya se llevó uno... ;-))

    By Anonymous Anónimo, at 8:36 a. m.  

  • jejeje, pues la verdad es que tengo muchas ganas de verla, porque las otras dos pelis del mismo director me gustaron bastante... es el tipo de cine que echo muchas veces de menos... es decir, sencillo, profundo, con bonitas historias, y que tiene un toque especial... creo que alguna vez te hable de ese director... bueno, ya me contaras lo de la idea para que trabaje en ella...

    por cierto, que yo tambien estoy de acuerdo... el loren YE UN CHOLLU!!!

    ... muy bueno lo del tarrazo...

    By Anonymous Anónimo, at 9:56 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home