Dellos Camientos d'un Suañador

lunes, marzo 14, 2005

Delles Coses

Güei teo abondes coses que cuntar ... asina que vamos dir n'orden :)
Pos ... güei colé enantes del trabayu (eso sí ... dempués d'un díi granible) ... la razón yera: mercar les entraes pa dir con Ani al conciertu de R.E.M.


Arriendes esti sábadu tuvimos Gadget ya yo combalando, delantre de les nueses pintes de Guinness, sobro lo que facer esti branu, les idegües son estes pa trés díis y de fin de selmana:
  • Dir a Llondres: Sedría colar de vienres a les trés de la tardi d'Asturies ... tar too'l fin de selmana ensin durmir y faciendo lo meyor que sabemos facer ... espertar el domingu a la una ... durmir daqué nel avión (n'esto somos unos espertos) ... llegar Asturies a les seyes (más o menos) ... y comu non ... dir de folixa per Xixón pela nuechi!
  • Dir a Llanes: Sedría en plan camping too'l finde ... col típicu Shut up de turnu h.a h.a h.a h.a. Pa qu'agüeyéis que nun ye tan mal plan ... alcordavos de cuandu tornamos d'Alba ;)
  • Dir a una Cá Rural: Sedría dir a una Cá Rural onde vos pete too'l finde ... y siguir faciendo lo que meyor sabemos facer h.a h.a h.a h.a
  • Dir al Festival Internacional del Mundiu Celta d'Ortigueira: Sedría comu Llanes peru en plan hippy dafechu ... y amás cola música celta (a falta del Festival Interceltique de Lorient ... peru nel futuru ...)
  • ...
Bono ... hai milenta posibilidaes, la custión ye qu'a min prestame intentar tar too'l tiempu que pueu cola xente que m'importa! ... sedrán caxigalines míes, non? ... o quiciavis sedrá porque esfruto enforma tando cola xente que quiero!

H.ur ... entovía quedenme delles custiones ... Rube la idega na que tienes que trabayar nomaríase Ente Guinness y sedría lo mesmo que la peli Ente Copes ... peru reescribiendo los personaxes (col Lloren ya yo) y camudando les hestories (qu'en ná tendríen que ver coles de la película) ... h.a h.a h.a ... o seya otra pih.ada de Beni. Otra cosa ... Rube ... pos sí ... Alexander Payne tien otra película qu'agüeyé y prestote muncho más que la del otru díi, nómase Election. Esti direutor tá esclariáu que fai un cine que critica los cánones preestablecidos de la nuesa sociedá d'un xeitu cenciello.

Otru díi falaré de la polémica surdía nel foru lavamosarmar y d'otros aspeutos de la sociedá que nun domingu cualesquier nun xinasiu ... ún pue alcontrase.

Tradución al castellán:
Hoy tengo muchas cosas que contar ... así que vamos a ir en orden :)
Pues ... hoy marché antes del trabajo (eso sí ... después de un día
productivo) ... la razón era; comprar las entradas para ir con Ani al concierto de R.E.M.

Además este sábado estuvimos Gadget y yo conspirando, delante de nuestras pintas de Guinness, sobre lo que hacer este verano, las ideas son estas para tres días y de fin de semana:
  • Ir a Londres: Sería marchar de viernes a las tres de la tarde de Asturias ... estar todo el fin de semana sin dormir y haciendo lo mejor que sabemos hacer ... despertar el domingo a la una ... dormir algo en el avión (en esto somos unos expertos) ... llegar Asturias a las seis (más o menos) ... y como no ... ir de fiesta por Gijón por la noche!
  • Ir a Llanes: Sería en plan camping todo el finde ... con el típico Shut up de turno ja ja ja ja. Para que veáis que no es tan mal plan ... recordad cuando volvimos de Alba ;)
  • Ir a una Casa Rural: Sería ir a una Casa Rural donde os apetezca todo el finde ... y seguir haciendo lo que mejor sabemos hacer ja ja ja ja
  • Ir al Festival Internacional del Mundo Celta de Ortigueira: Sería como Llanes pero en plan hippy completamente ... y además con la música celta (a falta del Festival Interceltique de Lorient ... pero en el futuro ...)
  • ...
Bueno ... hay mil posibilidades, la cuestión es que a mi me encanta intentar estar todo el tiempo que puedo con la gente que me importa! ... serán tonterías mías, no? ... o quizá será porque disfruto mucho estando con la gente que quiero!

Jur ... todavía me quedan algunas cuestiones ... Rube la idea en la que tienes que trabajar se llamaría Entre Guinness y sería lo mismo que la peli Entre Copes ... pero reescribiendo los personajes (con el Loren y yo) y cambiando las historias (que en nada tendrían que ver con las de la película) ... ja ja ja ... o sea otra pijada de Beni. Otra cosa ... Rube ... pues sí ... Alexander Payne tiene otra película que vi y me gusto mucho más que la del otro día, se llama Election. Este director está claro que hace un cine que critica los cánones preestablecidos de nuestra sociedad de una forma sencilla.

Otro día hablaré de la polémica surgida en el foro lavamosarmar y de otros aspectos de la sociedad que en un domingo cualquiera en un gimnasio ... uno se puede encontrar.

2 Comments:

  • si, "election" es una pelicula muy graciosa, bien sencilla, se nota... y "a proposito de schmidt" tambien tiene muchas cosas interesantes... la verdad es que este tio tiene una manera muy peculiar de trabajar... su coguionista y el trabajan con dos teclados y una pantalla, escribiendose y borrandose lo que no les va gustando de lo que dice el otro... una manera muy buena, creo yo...

    pues eso, empezaremos a pensar en "entre guinness" esta semana santa, a ver si se puede sacar algo con chispita...

    By Anonymous Anónimo, at 8:41 a. m.  

  • La verdad Rubenin que Beni es mucho mejor coguionista que yo,porque no solo se acuerda de todas las cosas que hizo o le sucedieron, si no de las que hice o me sucedieron a mí mejor que yo mismo, asi que...

    Sobre la peli de "Entre copas"...un poco lenta no?Por no decir coñazo no?No sé, cuando se pusieron a hablar del vino en plan espiritual di algunas cabezadas (fui a la sesion de la 1, eso tambien)

    By Anonymous Anónimo, at 11:01 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home