Dellos Camientos d'un Suañador

viernes, agosto 05, 2005

Allegándome a los Ventiseyes

El tiempu cuerre d'un xeitu qu'a vegaes mete miéu! Ya esto bien, a que dientru de ná, ye dicir el prósimu Trelce d'Agostu ye'l mio Nataliegu. Poro, voi tratar de facer un pequeñu resume fasta esti itre (sobro too del caberu añu):

  • Na estaya de la familia nun teo llancia denguna ya teo la suerte de que siempres tán ehí cuandu los necesito: Son el pegollu de la mio vida. Dementres los estudios hebo itres permalos, nos que me perecía ya ellos m'afitaban pa siguir mirando p'allantre. Gracies a ellos soi lo que soi!
  • Na estaya de los collacios, de magar que caltengo un núcleu duru ... pel camín vas alcontrándote a xente perbona. Que-y nun asemeye mal a naide peru teo qu'amentar a ún n'especial, que conoz secretos de mio que naide sabe y porque ye increyible comu en tan pocu tiempu lo bon collaciu que ye pa min. Esti ye'l auténticu Ramón, una gran presona en toles sencies.
  • No profesional toi pergayasperu, anque seya per un añu, ye un suañu fechu rialidá que nun m'asperaba alcontrámelu tan ceu. Peru sé que teo que meyorar muncho y siguir deprendiendo, de fechu agora, de la que foron los mios padres pa New York, pidi-ys dos bonos llibros: Pattern of Enterprise Application Architecture de Martin Fowler ya Effective Enterprise Java de Ted Neward. Arriendes, con un altu porcentax entamaré'l dotorau n'Avances n'Informática nel prósimu cursu.
  • L'amor toi comu siempres, ensin novedá nel frente. La verdá teo que finar coles xides ya entamar l'aición darréu! Anque, aquelli que me conoz sabe que:
Fartu toi yá de buscar
daqué d'amor pente la ciudá
rulandu peles cais d'un llau a otru
sollerte total pa nun me comer ná
Tengo abonda fame ¿nun me ves la cara?
pero índa nun muerdo cualaquier mazana
Nun quiero princesa que salga llueu rana
nin yonqui colingada nin facha de Galiana
...
(Tampocu esixo que sepia pronunciar la l.l vaqueira ... agora eso sí que nun faiga casu a Garcia Noriega!)

  • No político, meyor dexalo pa práu!
Bono ... esti vienres colo pa Barcelona (Catalunya) p'agüeyar a U2, aspero que seya un bon alvirtimientu p'amestar a la mio vida. Y pa finar dexovos col meyor conseyu que se m'asocede:

Esfrutái la vida en toes les sos estayes, nun descuriéis delguna!


Tradución al castellán:
El tiempo corre de una manera que a veces da miedo! Y esto bien, a que dentro de nada, es decir el próximo Trece de Agosto es mi Cumpleaños. Por eso, voy a tratar de hacer un pequeño resumen hasta este momento (sobre todo del último año):

  • En la parcela de la familia no tengo queja ninguna y tengo la suerte de que siempre están ahí cuando los necesito: Son el pegollu de mi vida. Durante los estudios hubo momentos muy malos, en lo que que me desesperaba y ellos me apoyaban para seguir mirando para alante. Gracias a ellos soy lo que soy!
  • En la parcela de los amigos, aunque mantengo un núcleo duro ... por el camino te vas encontrando a gente muy buena. Que no le parezca mal a nadie pero tengo que mencionar a uno en especial, que conoce secretos de mí que nadie sabe y porque es increíble como en tan poco tiempo lo buen amigo que es para mí. Este es el auténtico Ramón, una gran persona en todos los sentidos.
  • En lo profesional estoy muy feliz, aunque sea por un año, es un sueño hecho realidad que no me lo esperaba encontrar tan pronto. Pero sé que tengo que mejorar mucho y seguir aprendiendo, de hecho ahora, de la que fueron mis padres para New York, les pedí dos buenos libros: Pattern of Enterprise Application Architecture de Martin Fowler y Effective Enterprise Java de Ted Neward. Además, con un alto porcentaje empezaré el doctorado en Avances en Informática en el próximo curso.
  • El amor estoy como siempre, sin novedad en el frente. La verdad tengo que acabar con los pretextos y empezar la acción ya! No obstante, aquel que me conoce sabe que:

Harto estoy ya de buscar

algo de amor por entre la ciudad

rulando por las calles de un lado a otro

alertado totalmente para no me comer nada

Tengo mucha hambre ¿no me ves la cara?

pero aún no muerdo cualquier manzana

No quiero princesa que salga luego rana

ni yonqui colgada ni facha de Galiana

...

(Tampoco exijo que sepa pronunciar la l.l vaqueira ... ahora eso sí que no haga caso a Garcia Noriega!)


  • En lo político, mejor lo olvidamos!

Bueno ... este viernes marcho para Barcelona (Cataluña) para ver a U2, espero que sea una buena experiencia para añadir a mi vida. Y para acabar os dejo con el mejor consejo que se me ocurre:

Disfrutad la vida en todas sus parcelas, no descuidéis ninguna!

1 Comments:

  • Me gusta mucho esa poesía o letra de canción que pusiste, Beni, te describe muy bien...y tiene mérito...aunque no sé si merece la pena!!! :-))

    By Anonymous Anónimo, at 1:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home