Dellos Camientos d'un Suañador

miércoles, marzo 30, 2005

Tocando'l Vientu

Fai tiempu que nun asoleyaba daqué nesti blog (quiciavis seya pola folixa que teo nel cuerpu dende Sant Patrick's Day ... qu'entovía nun aparé ... h.a h.a h.a) y güei faígolo dempués d'agüeyar per segunda vegá esta película: Tocando'l Vientu.



Esta ye una Hestoria Universal ... quicibes porque lo que se cunta n'ella nun tea mui lloñe d'una rialidá allegao. N'ella falase d'un pueblu mineru del norti d'Inglaterra nomáu Grimbey, au la mina del mesmu tá a puntu de ser pesllada pol lliberalismu más xabaz, na ficción asitiase nos tiempos en que la nuesa querida Margaret Thatcher gobernaba Reinu Xuníu. A too esto ... l'últimu pegollu d'aguante alcuéntrase na banda del pueblu que defende l'arguyu ya la dinidá del mesmu cola única arma que se-yos permite, ye dicir: la música.



Ensin dubia delguna, una gran película na qu'atoparemos comedia, amor, bona música, ... y qu'amás tamién s'españan otros valores, comu por exemplu: la solidariedá de la xente nos itres perabegosos.



Nun quinxera finar ensin enantes nomar ... a Phil. Ye ún de los personaxes col que m'identifico dafechamente y al que-y teo munchu ciñu. Dementres el trescursu de la película escubriremos, pocu a pocu, a un home qu'intenta lluchar polos sos idegales ... peru que'l destín nun se lo pon cenciello.

Tradución al castellán:
Hace tiempo que no publicaba algo en este blog (quizá sea por la fiesta que tengo en el cuerpo desde Sant Patrick's Day ... que todavía no paré ... ja ja ja) y hoy lo hago después de ver por segunda vez esta película: Tocando el Viento.

Esta es una
Historia Universal ... quizas porque lo que se cuenta en ella no esté muy lejos de una realidad familiar. En ella se habla de un pueblo minero del norte de Inglaterra llamado Grimbey, donde la mina del mesmo está a punto de ser cerrada por el liberalismo más salvaje, en la ficción se sitúa en los tiempos en que nuestra querida Margaret Thatcher gobernaba Reino Unido. A todo esto ... el último "pegollo" de resistencia se encuentra en la banda del pueblo que defiende el orgullo y la dignidad del mismo con la única arma que se les permite, es decir: la música.

Si duda ninguna, una gran película en la que encontraremos comedia, amor, buena música, ... y que además también se explotan otros valores, como por ejemplo: la solidaridad de la gente en los momentos "jodidísimos".

No quisiera acabar sin antes nombrar ... a Phil. Es uno de los personajes con el que me identifico completamente y al que le tengo mucho cariño. Durante el trascurso de la película descubriremos, poco a poco, a un hombre que intenta luchar por sus ideales ... pero que el destino no se lo pone sencillo.