Dellos Camientos d'un Suañador

miércoles, septiembre 21, 2005

Non

Non, nun intentes esculpiate
Nun xuegues a aneciar
Les xides yá esistíen enantes de ti

Non, nun me mires comu enantes
Nun fales en plural
La retólica ye la to arma más lletal

Voi pidite que nun güelvas más
Siento que me dueles enagora equí
Adientro
Y qu'a la to edá sepias bien lo que ye
Fendele'l corazón a dalguien asina

Nun se pue vivir con tantu velenu,
La esperanza que me da'l to amor
Nun me la dió más naide,
Xúrote, nun miento
Nun se pue vivir con tantu velenu,
Nun se pue dedicar l'ánima
A atropar intentos
Pesa más la rabia que'l cementu

Aspero que nun asperes que t'aspere
Depués de los mios ventiseyes
La paciencia foíseme fasta los pies

Ya voi esfoyando catasoles
Ya mirando ensin mirar
Pa ver si asina t'enrites y te vas

Voi pidite que nun güelvas más
Siento que me dueles enagora equí
Adientro
Y qu'a la to edá sepias bien lo que ye
Fendele'l corazón a dalguien asina

Nun se pue vivir con tantu velenu,
La esperanza que me da'l to amor
Nun me la dió más naide,
Xúrote, nun miento
Nun se pue vivir con tantu velenu,
Nun se pue dedicar l'ánima
A atropar intentos
Pesa más la rabia que'l cementu

Nun se pue vivir con tantu velenu
Nun se pue vivir con tantu velenu

En castellán:
No, no intentes disculparte
No juegues a insistir
Las excusas ya existían antes de ti

No, no me mires como antes
No hables en plural
La retórica es tu arma más letal

Voy a pedirte que no vuelvas más
Siento que me duelas todavía aquí
Adelantro
Y que a tu edad sepas bien lo que es
Romperle el corazón a alguien así

No se puede vivir con tanto veneno,
La esperanza que me da tu amor
No me la dió más nadie,
Te juro, no miento
No se puede vivir con tanto veneno,
No se puede dedicar el alma
A acumular intentos
Pesa más la rabia que el cemento

Espero que no esperes que te espere
Después de mis veintiseis
La paciencia se me ha ido hasta los pies

Y voy deshojando margaritas
Y mirando sin mirar
Para ver si así te irritas y te vas

Voy a pedirte que no vuelvas más
Siento que me duelas todavía aquí
Adentro
Y que a tu edad sepas bien lo que es
Romperle el corazón a alguien así

No se puede vivir con tanto veneno,
La esperanza que me da tu amor
No me la dió más nadie,
Te juro, no miento
No se puede vivir con tanto veneno,
No se puede dedicar el alma
A acumular intentos
Pesa más la rabia que el cemento

No se puede vivir con tanto veneno
No se puede vivir con tanto veneno